نقاط قوت :* attck animation مناسب برای last hit و Deny* hp و mana مناسب در تمام طول بازی* در حالی* که agility پایینی دارد اما armor او* در ابتدای بازی بد نیست !* زیاد به ایتم وابسته نیست اما ایتم برای او* بسیار مفید است !* می*توان از آن به عنوان sup استفاده کرد !
نقاط ضعف :* agility بسیار پائین !* اگر بازی زیاد طول بکشد در پایان قدرت چندانی ندارد !* در ابتدای بازی بسیار سخت farm می*کند !
لول*های هیرو (Skills) :
Decaystrength, dirge هیرو*ها را برای مدت* میدزدد !level 1 : 4 strength & 30 damage for 21 seclevel 2 : 4 strength & 60 damage for 24 seclevel 3 : 4 strength & 90 damage for 27 seclevel 4 : 4 strength & 120 damage for 30 secmana cost : 70 / 90 / 110 / 130cooldown : 11 / 9 / 7 / 5range : 625 at all levels AoE : 300* با هر بر اجرای این 4str , spell از هیرو ی حریف کم و به dirge اضافه میشود که در واقع برابر با 76 damage است که تا زمان باقی* ماندن spell است و پس از آن باز میگردد !* در بیشترین حالت dirge میتواند ۵ بار این spell را بزند که ۶ ثانیه طول میکشد یا ۶ بار بزند که ۰ ثانیه طول میکشد !* decay بر هیرو های invisible اثر میگذارد !
-=-=-=-=-=-
Soul Ripاین level هیرو*های حریف را بسته به تداد unit های موجود در صحنه damage میدهد یا هیرو*های هم تیمی را heal می*کند . که به ازای هر unit این دمج 25 است !level 1 : damage or heals uisng maximum of 5 units ( max 125 damage )level 2 : damage or heals uisng maximum of 10 units ( max 250 damage)level 3 : damage or heals uisng maximum of 15 units ( max 375 damage)level 4 : damage or heals uisng maximum of 20 units ( max 500 damage)mana cost : 50 / 75 / 100 / 125cool down : 25 / 20 / 15 / 10range : 650 at all levels* شما میتوانید با این کار تمام یاران خود را heal دهید از جمله خودتان , Tomb Stone و تمام یاران !
-=-=-=-=-=-
Tomb Stoneاین سنگ در کنار تمام هیرو*های حریف و یونیت*ها یک زامبی ایجاد می*کند که این زامبی*ها قابل کنترل نیستند و حریف را تا ۷ % slow میکنند !level 1 : 100 deathlust requirement .level 2 : 200 deathlust requirement .level 3 : 300 deathlust requirement .level 4 : 400 deathlust requirement .mana cost : 120 / 130 / 140 / 150cool down : 60 secdurition: 15 / 20 / 25 / 30 secAoE : 400 / 600 / 800 / 1000 range : 250Tomb Stone HP : 150 / 300 / 350 / 600 Tomb Stone Armor : 10* Tomb Stone و زامبی*ها در مقابل magic مقاومند !* Tomb Stone قابل heal کردن به وسیله Soul Rip است !
-=-=-=-=-=-
Flesh Golemدر این حالت dirge تبدیل به یک هیولای غیر قابل کنترل میشود ! در این حالت بر تمامی* دشمنان اطراف خود تاثیر میگذارد . این تاثیر بستگی به نزدیکتر بودن به دشمنان دارد و آنان را slow می*کند ! این لول dirge را ۱۲ % از بیشترین مقدار heal, health میدهد !level 1 : 20 % extra damagelevel 2 : 30 % extra damage level 3 : 40 % extra damage mana cost : 100 cool down : 90 secdurition : 30 sec Aura AoE : 750* یونیت*هایی* که در aura effect باشند پس از مرگ به heal, dirge میدهند !
نحوه ی Level گیری :
level 2 : Decay
level 3 : Soul Rip
level 4 : Tomb Stone
level 5 : Soul Rip
level 6 : Flesh Golem
level 7 : Tomb Stone / Soul Rip
level 8 : Tomb Stone / Soul Rip
level 9 : Tomb Stone
level 10 : Tomb Stone
level 11 : Flesh Golem
level 12 : Decay
level 13 : Decay
level 14 : Decay
level 15 : Stats
level 16 : Flesh Golem
level 17-25 : Stats
آیتم بندی برای این هیرو:
در ابتدا بهتر است از این ایتم ها
یا
این آیتم ها استفاده شود !
در میانهٔ بازی نیز بهتر است از این آیتم*ها استفاده شود !
در بازی های late game نیز بستن این آیتم*ها توصیه میشود !
بستن آیتم*هایی* مانند آیتم*های زیر چیزی جز هدر دادن پول نیست!!!
نکاتی* در مورد لول*ها :*سعی* کنید با decay تمام هیرو*های موجود را بگیرید !
و range این لول را هم در نظر داشته باشید !
* در مورد Rip دقت داشته باشید که یونیت*ها زیاد باشند . Rip کردن با تعداد کمی* یونیت چنین نتیجه*ای دارد !
* range در decay با range در Rip چندان فرقی* ندارند !
* در هنگامی که یونیتها زیاد باشند Rip بسیار تاثیر گذار است !
هم تیمی*های خوب و دشمنان بد :* هیرو*هایی* که میتوانند mana دهند میتوانند هم تیمی*های خوبی* باشند !
* هیرو*هایی* با لول*های جمعی* میتوانند گزینهٔ خوبی* باشند !
* آنتی تانک*ها نمی*تونن گزینه*های خوبی* در مقابل شما باشن !